Samstag, Mai 28, 2005

FERTIG!!! DONE!!

DSis blouse is done :)
YEAH! Unfortunatley Dsis was delievered to the hospital today with kidney problems but she is a lot better know and the baby is o.k. too.



So, with DH not here ( LARP ), I had a lot of time to sew ( besides going to school this morning... just 2 more times and school is over ) And if I can't be with DSis, I wanted to sew for her, so I finished the shirt today and even already wrote a review.

And I started the next project for DSis a skirt from the 02/04 La mia boutique in a brown corduroy. Will take pictures tomorrow!!


Und nu wieder auf Deutsch:

Die Bluse meiner Schwester ist fertig! FREU!
Leider konnte sie sie heute nicht anprobieren, da sie mit Nierenproblemen ins KKH eingeliefert wurde :( Aber sie ist schon auf dem Wege der Besserung & dem Baby geht es gut.

Da mein GöGa heute nicht da war ( LARP ) und ich Schule hatte ( nur noch 2 mal!! ), hatte ich einigermaßen viel Zeit zu nähen & da ich nicht bei ihr sein konnte, bin ich dann angefangen, einen Umstandsrock aus der 02/04 La mia boutique zu nähen. Aus braunem Cord. Morgen mach ich Fotos!

Keine Kommentare: