Dienstag, Juli 04, 2006

I feel so blessed

oh boy, I'm sitting here with tears in my eyes. Tears of joy though :)
I'm simply overwhelmed.
A couple of months ago a fellow PR member asked me, if I could send her some patterns ( burda designer patterns ). Of course. That is no problem at all, going to the store and mailing it, is no effort at all.
Some days ago Abi ( the pr member ) asked if I could send her my postal adress, she had some lingerie stuff, she wanted to send me and today the parcel arrived.
The things are soooo nice and I feel so blessed, that people think of me. I can't believe such generousity and I don't know how to deserve so much caring...

Here is the pic of all my new treasures....
Abi, thank you soooo much again. You are a great person!

Kommentare:

madhatter hat gesagt…

oh wie schön! :) *applaudier*
post kriegen ist doch immer ein kleines bißchen wie weihnachten, oder?!

Tini hat gesagt…

Katrin, ich verspreche heute Deinen Schnitt zu kopieren :)

madhatter hat gesagt…

höm? welchen schnitt? deinen aus der burda?
hat zeit! nur keine eile, mach erstmal dein wickelkleid fertig, ich mag was sehen! ^^

Tini hat gesagt…

ist fast fertig und sieht doof an mir aus....

madhatter hat gesagt…

achwas. fotoooooooo! sieht bestimmt besser aus, als du denkst!
was für´n schnitt meintest du denn? nu bin ich aber neugierig... ^^

Tini hat gesagt…

siehste... doch hässlich...
ich will doch das Kostüm vom Titelbild machen und hab gestern bei 35° C natürlich nichts mehr abgepaust...