Mittwoch, Oktober 27, 2010

Too fat

me, that is. Apparently.
Actually I'm still less than I was before the pregnancy.
Seem that I'm still too fat...
... at least for the 3mm wooden Knitpicks/Knitpro tip, that I sat on yesterday....

it's broken

wwwaaaaaaaaaaahhhhhh

I need that tip for the shrug I'm working on (I guess I'm 75% done). I used 3 shorter 3mm circulars yesterday evening since I don't have any spare 3mm tips (I just bought a set but it starts at 3.5 mm.... *whine*)

I glued the tip back onto the screw-thingy (where it broke off) and I hope it will work now, since a trip to ANY yarn store with the huge stroller is out of question and somehow I refuse to pay shipping for 2 tips....

WHAAAAAAAAAA

Kommentare:

Iris-Julimond hat gesagt…

Ach, das ist aber ärgerlich....und eine Diät ist fällig ;.))))

Ich bin kein Freund von Holznadeln,nur für Socken, die Metalldinger sind mir immer rausgerutscht, weil ich recht locker stricke.

Tröstegrüße
Iris

Summerset hat gesagt…

Bummer! If you're less than before the pregnancy, you're doing great - especially after having twins.

I forgot to tell you which sock pattern I was using, since you asked. It is the Pyroclastic sock from Knitty, Winter 2009.

Kerstin hat gesagt…

Das ist eine Nadelfehlfunktion und bestimmt nicht deine Schuld. Die wäre sicher auch gebrochen, wenn einer deiner Kater draufgetreten wäre.
Aber das ist schon SEHR ärgerlich, weil es ja akut ist. PLÖD!
Vielleicht bestellen? Junghans hat die Dinger im Versand. Und noch ein Knäuel Wolle dazu? ;)

Maria hat gesagt…

Hi Sweetie

Well, it's what happens...
Does it work now? Or do you want me to send you some? (maybe metal, so they don't break that easily ;-))

Hugs and love

Franziska hat gesagt…

Ich glaube, dass es hier in Kiel aber Knitpro-Spitzen zu kaufen gibt! Dieser Woll-Keramik-Laden da hinterm Dreiecksplatz müsste so ne Dinger haben, wenn mich nicht alles täuscht. Ich schau mal anch und lass es dich wissen.